Echo Serca

Hitachi Aloka ProSound Alpha 6

Najwyższej jakości Aparat

Ultrasonograficzny

Zatroszcz się o serce, jeżeli jego dobra kondycja leży Ci na sercu

Wśród badań diagnostycznych, istotnych dla oceny prawidłowego funkcjonowania organizmu, ważną rolę odgrywa echo serca. Kiedy u siebie lub swoich bliskich zaobserwujesz zaburzenia, takie jak szmery, duszności, omdlenia czy bóle w klatce piersiowej, nie bagatelizuj tych sygnałów. Mogą one oznaczać problemy, które zdiagnozowane na wczesnym etapie pomogą opracować plan skutecznego leczenia.

Echo serca powinny wykonać przede wszystkim osoby:

• których krewni cierpią na choroby serca
  • mają zdiagnozowane choroby serca, wymagające szczegółowego i regularnego monitorowania
  • u których zdiagnozowano wady wrodzone lub nabyte

Jeżeli nie zaliczasz się do żadnej z powyższych grup, nie oznacza to, że możesz samodzielnie wykluczyć potencjalne schorzenia natury kardiologicznej. Echo serca pozwala na wykrycie nieprawidłowości, takich jak:

• niewydolność serca
  • nadciśnienie tętnicze i płucne
  • choroba wieńcowa i aorty

Należy pamiętać, że wiele z tych chorób w początkowym stadium nie daje wyraźnych symptomów, ale nieleczone mogą prowadzić do poważnych konsekwencji. Nie pozwól, żeby problemy zdrowotne wyznaczały granice w Twoim codziennym życiu. Echo serca to zabieg bezbolesny i w pełni bezpieczny, także dla kobiet w ciąży.

Nasza klinika, której siedzibą jest Grodzisk Mazowiecki, posiada gabinet wyposażony w wysokiej klasy aparat ultrasonograficzny Hitachi Aloka ProSound Alpha 6. Umów wizytę u naszego kardiologa i zatroszcz się o swoje serce już dziś.

Badania Dorosłych
  • Echo Serca 120 zł