Gwarancja Progress Clinic

Chirurgia dziecięca

Chirurgia dziecięca zajmuje się rozpoznaniem i leczeniem urazów i chorób, a lekarz kwalifikuje pacjenta do leczenia zachowawczego, bądź operacyjnego. Choroby dotykają noworodki, niemowlaki, dzieci młodsze i starsze. Taki przedział grupy wiekowej niesie za sobą różnorodność występujących chorób oraz metod ich leczenia.

Specjalista chirurg dziecięcy w Naszej klinice posiada obszerną wiedzę z obszaru pediatrii, anatomii dziecięcej, chirurgii, transplantologii, neonatologii oraz onkologii.

Chirurg dziecięcy i jego zakres działania:

– niedrożność jelita grubego i cienkiego

– przepuklina pępowinowa

– refluks żołądkowo – przełykowy

– zarośnięcie przełyku

– zapalenie kości

– złamania okołoporodowe czaszki, kończyn

– zapalenie jelit

Chirurg dziecięcy leczy także wady występujące u chłopców. Najczęstszymi chorobami są: spodziectwo, wodniak jądra, żylaki powrózka nasennego, leczenie stulejki, skręt jądra.

Chirurg dziecięcy w Progress Clinic

Zabiegi w Naszej klinice dotyczą dzieci w każdym przedziale wiekowym. Począwszy od noworodków, skończywszy na dzieciach starszych. Do zabiegów, jakie wykonujemy zaliczyć możemy: leczenie zabiegowe wad wrodzonych i nabytych, leczenie poważnych urazów oraz zabiegi onkologiczne. Posiadamy najlepsze urządzenia, pozwalające na leczenie między innymi takich chorób, jak: choroby układu nerwowego i pokarmowego. Posiadając najlepszych specjalistów, zapewnić możemy, że pacjenci zostaną objęci najlepszą opieką.

Wady wrodzone u dzieci a pomoc chirurga dziecięcego

Wady wrodzone są zaburzeniami rozwoju organizmu dziecka. W wielu przypadkach jedynie pomoc specjalisty jakim jest chirurg dziecięcy jest w stanie pomóc. Do wad najczęściej występujących zaliczamy: rozedma płatowa płuc, przepuklina przeponowa, kręcz mięśnia szyi, zarośnięcie dróg żółciowych.

Jak przygotować się na wizytę u chirurga dziecięcego?

Na pierwszą wizytę u specjalisty należy zabrać ze sobą wszystkie aktualne wyniki badań i dokumenty dotyczące choroby dziecka.

Progress Clinic oferuje Państwu wizyty u najlepszych specjalistów, dzięki którym wizyta dzieci obędzie się bez paniki i stresu. Zachęcamy do odwiedzenia Naszej kliniki znajdującej się w mieście Grodzisk Mazowiecki. Znajdą tam Państwo możliwość wyboru lekarza specjalisty. Do odwiedzin w naszej klinice zapraszamy również pacjentów z terenu miasta Pruszków.