Kardiolog

Dr Leszek Wolniewicz

Specjalista Kardiolog

Choroby Wewnętrzne

Twoje serce to rytm życia, zatroszcz się, aby biło jak dzwon

Otocz troską swoje serce, aby mogło służyć Ci przez całe życie i sprostać wyzwaniom, które podejmujesz każdego dnia. Nigdy nie lekceważ sygnałów, jakie wysyła Twój organizm, zwłaszcza, jeżeli w Twojej rodzinie występowały przypadki chorób serca. Zła dieta, stres, życie w pośpiechu to czynniki, które mogą powodować zaburzenia, wymagające odwiedzenia specjalisty, jakim jest kardiolog.

Zwróć uwagę zwłaszcza na poniższe objawy, mogące sugerować problemy sercowe:

• omdlenia i zasłabnięcia
  • dokuczliwe oraz nawracające bóle w klatce piersiowej
  • szybkie zmęczenie, zadyszka
  • kołatanie, nierówne bicie serca
  • problemy z ciśnieniem tętniczym

Nie należy tłumaczyć gorszego samopoczucia zmęczeniem, a dyskomfortu usprawiedliwiać słabą kondycją fizyczną. Przyczyny mogą być poważniejsze i leżeć głębiej niż myślisz. Kardiolog w Progress Clinic, na podstawie przeprowadzonego podczas wizyty kontrolnej wywiadu oraz badania EKG, jest w stanie postawić diagnozę medyczną. W dalszym etapie lekarz zaproponuje leczenie ukierunkowane na poprawę stanu mięśnia sercowego lub udoskonalenie jego pracy. Nie czekaj. Każdy niepokojący symptom może być ważny, a problem zdrowotny odpowiednio wcześniej zdiagnozowany daje szansę na całkowite wyleczenie lub złagodzenie przebiegu choroby.

Na konsultację kardiologiczną, zapraszamy mieszkańców miejscowości zlokalizowanych w sąsiedztwie Progress Clinic – Grodzisk Mazowiecki oraz Pruszków, a także wszystkich, którzy troszczą się o swoje serce.