Neurolog

Dr Ala Fiłonowicz

Specjalista Neurolog

Medycyna Bólu

Pani Doktor jest Starszym Asystentem na Oddziale Neurologicznym z Pododdziałem Udarowym w Mazowieckim Centrum Zdrowia w  Pruszkowie (Tworki)

Zakres Usług

Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota
od 16:00
Informacje

Pani Doktor Ala Fiłonowicz jest absolwentką Akademii Medycznej w Białymstoku. Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując jako młodszy asystent na Oddziale Neurologicznym i Udarowym w Grodzisku Mazowieckim.

Tam też awansowała na stanowisko starszego asystenta, które sprawowała do 2012 roku. Od 2013 roku do chwili obecnej jest Starszym Asystentem na Oddziale Neurologicznym z Pododdziałem Udarowym w Mazowieckim Centrum Zdrowia w Pruszkowie. W 2013 roku ukończyła również studia podyplomowe na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie, poświęcone Medycynie Bólu.

W naszej Placówce Pani Doktor udziela Konsultacji Neurologicznych oraz zajmuje się Leczeniem Bólu.

Ból głowy, którego nie należy lekceważyć

Jeżeli zauważysz u siebie lub kogoś bliskiego niepokojące sygnały, które mogą oznaczać poważniejsze problemy neurologiczne, nie czekaj na konsultacje u lekarza pierwszego kontaktu. Szybka interwencja i trafna diagnoza pozwolą podjąć natychmiastowe kroki, które mogą przełożyć się na efektywne leczenie. Nasz neurolog to specjalista, rozpoznający choroby związane z funkcjonowaniem układu nerwowego. Być może dotychczasowe nawracające bóle głowy, powtarzające się omdlenia czy zaburzenia świadomości są nie tylko efektem przepracowania. Często tłumaczone wiekiem i etapami rozwoju, takimi jak dojrzewanie czy przekwitanie, mogą być jednak sygnałami ostrzegawczymi wysyłanymi przez Twój organizm. Neurolog na podstawie rozległego wywiadu i dodatkowo zleconych badań kontrolnych, jest w stanie postawić trafną diagnozę i rozpocząć leczenie, takich dolegliwości jak:

• migreny
  • stwardnienie rozsiane
  • przepuklina kręgosłupa
  • ból pleców
  • nerwobóle
  • rwa kulszowa
  • dystonia
  • choroba Parkinsona
  • kręcz szyi
  • padaczka
  • zanik mięśni
  • lumbago
  • porażenie nerwu twarzowego
  • uszkodzenia nerwów
  • choroba Alzheimera
  • dyskopatia

Jak wygląda diagnostyka neurologiczna?

Neurolog jest specjalistą, który zajmuje się diagnozą oraz leczeniem chorób ośrodkowego układu nerwowego, a także chorób związanych z nerwami obwodowymi. Diagnoza schorzenia opiera się głównie na obserwacji układu nerwowego oraz rejestracji reakcji ciała pacjenta na poszczególne bodźce (np. te związane z odruchem kolanowym). Do diagnostyki choroby służą również badania takie jak rezonans magnetyczny oraz tomografia komputerowa.

Zapraszamy do kontaktu w celu umówienia wizyty w Progress Clinic. Nasza klinika znajduje się w miejscowości Grodzisk Mazowiecki, jest więc łatwo dostępna również dla mieszkańców z sąsiednich miejscowości, takich jak Pruszków, Milanówek czy Żyrardów.

Zachęcamy także do odwiedzenia innych gabinetów w naszej klinice. Progress Clinic to między innymi tacy specjaliści jak: internista, pediatra czy psycholog.