Neurolog

Dr Ala Fiłonowicz

Specjalista Neurolog

Medycyna Bólu

Ból głowy, którego nie należy lekceważyć

Jeżeli zauważysz u siebie lub kogoś bliskiego niepokojące sygnały, które mogą oznaczać poważniejsze problemy neurologiczne, nie czekaj na konsultacje u lekarza pierwszego kontaktu. Szybka interwencja i trafna diagnoza pozwolą podjąć natychmiastowe kroki, które mogą przełożyć się na efektywne leczenie. Nasz neurolog to specjalista, rozpoznający choroby związane z funkcjonowaniem układu nerwowego. Być może dotychczasowe nawracające bóle głowy, powtarzające się omdlenia czy zaburzenia świadomości są nie tylko efektem przepracowania. Często tłumaczone wiekiem i etapami rozwoju, takimi jak dojrzewanie czy przekwitanie, mogą być jednak sygnałami ostrzegawczymi wysyłanymi przez Twój organizm. Neurolog na podstawie rozległego wywiadu i dodatkowo zleconych badań kontrolnych, jest w stanie postawić trafną diagnozę i rozpocząć leczenie, takich dolegliwości jak:

• migreny
  • stwardnienie rozsiane
  • przepuklina kręgosłupa
  • ból pleców
  • nerwobóle
  • rwa kulszowa
  • dystonia
  • choroba Parkinsona
  • kręcz szyi
  • padaczka
  • zanik mięśni
  • lumbago
  • porażenie nerwu twarzowego
  • uszkodzenia nerwów
  • choroba Alzheimera
  • dyskopatia

Zapraszamy do kontaktu w celu umówienia wizyty w Progress Clinic. Nasza klinika znajduje się w miejscowości Grodzisk Mazowiecki, jest więc łatwo dostępna również dla mieszkańców z sąsiednich miejscowości, takich jak Pruszków czy Żyrardów.