Onkolog

Onkolog Dr Dorota Rosińska-Okrasa

Dr Dorota Rosińska-Okrasa

Specjalista Onkolog Radioterapeuta

Dr Rosińska-Okrasa od 1994 roku pracuje jako Asystent w Warszawie w Zakładzie Radioterapii w Centrum Onkologii przy ul. Wawelskiej.
Od 2010 roku pracuje w Zakładzie Radioterapii Mazowieckiego Szpitala Onkologicznego – Wieliszew.
Posiada tytuł Specjalisty Onkologa Radioterapeuty II Stopnia.

Zakres Usług

• Konsultacja Onkologiczna 120 zł

• rak piersi
  • rak gruczołu krokowego
  • rak odbytnicy
  • rak kanału odbytu
  • rak płuca
  • nowotwory głowy
  • nowotwory szyi
  • nowotwory skóry
Godziny przyjęć:
PoniedziałekWtorekŚrodaCzwartekPiątekSobota
od 15:00
Informacje

Pani Doktor Dorota Rosińska-Okrasa jest bardzo doświadczonym lekarzem specjalistą. Posiada tytuł Specjalisty Onkologa Radioterapeuty II Stopnia.
Pani Doktor od 1994 roku pracuje jako Asystent w Warszawie w Zakładzie Radioterapii w Centrum Onkologii przy ul. Wawelskiej 15.
Zakład Radioterapii jest obecnie największą i najnowocześniejszą tego typu jednostką w Polsce i jedną z największych w Europie.
Dodatkowo Dr Rosińska-Okrasa od 2010 roku pracuje w Zakładzie Radioterapii Mazowieckiego Szpitala Onkologicznego – Wieliszew.
W swojej pracy zajmuję się przede wszystkim leczeniem, napromienianiem i opieką po leczeniu pacjentów z rozpoznaniem raka piersi, raka gruczołu krokowego, raka odbytnicy i kanału odbytu, raka płuca, nowotworu głowy i szyi ,nowotworu skóry.
W Przychodni Progress Clinic Pani Doktor wykonuje Konsultacje z zakresu Onkologii.

tel. 22 888 55 55

e-mail: rejestracja@progressclinic.pl

Możesz zapisać się również przez formularz kontaktowy – oddzwonimy do Ciebie:

*pole obowiązkowe

Przesłane dane są przetwarzane w celu kontaktu i prawidłowej realizacji usługi. Administratorem Państwa danych osobowych jest Progress Clinic Bartosz Cent ul. Okrężna 51 05-827 Grodzisk Mazowiecki. Zgodnie z Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679, przysługuje Państwu prawo do wglądu w dane, zmiana danych, żądanie usunięcia, żądanie zmiany sposobu przetwarzania, zaprzestania przetwarzania, na e-mail recepcja@progressclinic.pl

Onkolog to lekarz specjalizujący się w profilaktyce, diagnozowaniu oraz leczeniu chorób nowotworowych. W swojej codziennej pracy onkolog zajmuje się również stanami przednowotworowymi oraz powikłaniami po przebytej chorobie nowotworowej. Wizyta w gabinecie onkologa nie należy do najprzyjemniejszych i z pewnością wiąże się z silnymi emocjami. Mimo to nie należy odkładać jej na później. Wcześnie wykryte zmiany nowotworowe mogą być w 100% uleczalne.

Jakie objawy należy skonsultować z onkologiem?

Lista objawów, które mogą wskazywać na zmiany nowotworowe jest bardzo zróżnicowana i długa. Nie sposób wymienić ich wszystkich, dlatego zwracamy Państwa uwagę na te najmniej oczywiste:

• przewlekła chrypa i/lub kaszel,
  • wycieki z brodawek sutkowych,
  • w przypadku kobiet krwawienia pomiędzy miesiączkami i po menopauzie,
  • niegojące się owrzodzenia i rany w jamach ustnej i/lub nosowej,
  • często odczuwana zgaga,
  • przewlekła gorączka,
  • przewlekłe zmęczenie.

Wiele objawów choroby nowotworowej to objawy niejednoznaczne, które mogą także wskazywać na inne schorzenia. Dlatego ważne jest zachowanie czujności i regularna obserwacja własnego ciała. Wszelkie niepokojące symptomy warto konsultować z onkologiem. Taka konsultacja nie zajmuje dużo czasu, a może nam uratować życie.

Poradnia onkologiczna Grodzisk Mazowiecki

Na profesjonalne konsultacje onkologiczne zapraszamy do poradni działającej przy Progress Clinic – przychodni działającej na terenie Grodziska Mazowieckiego. Nasza poradnia współpracuje z wykwalifikowanymi i doświadczonymi onkologami. Przyjmujemy zarówno pacjentów niezdiagnozowanych, jak również chorych pragnących kontynuować leczenie pod okiem naszych ekspertów. Ze względu na lokalizację przychodni do skorzystania z konsultacji ze specjalistą zapraszamy w szczególności pacjentów z terenu miast, takich jak Grodzisk Mazowiecki, Milanówek oraz Pruszków.