Gwarancja Progress Clinic

Ortopeda w Grodzisku Mazowieckim

Nie wszystkie bóle związane z narządem ruchu możesz tłumaczyć przebytymi urazami czy chorobami wrodzonymi. Są one oczywistym wskazaniem do odwiedzenia lekarza specjalisty, jakim jest ortopeda, ale często mogą wynikać również z uszkodzeń nabytych w trakcie rozwoju. Dlatego ważne jest kontrolowanie prawidłowego funkcjonowania układu kostnego już od momentu narodzin dziecka, poprzez okres dojrzewania aż do osiągnięcia starszego wieku.

Jakie objawy powinny wzbudzić Twoją czujność? Kiedy potrzebny będzie Ci ortopeda, który przyjmuje w mieście Grodzisk?

• jeżeli doświadczyłeś urazu, wynikiem, którego jest silny ból lub obrzęk
  • kiedy odczuwasz uporczywe bóle kręgosłupa, które mogą być wynikiem zwyrodnień, dyskopatii czy rwy kulszowej
  • w przypadku uszkodzeń narządu ruchu i związanych z nimi bólów bioder, miednicy, karku, kolan, rąk
  • jeżeli cierpisz na wady wrodzone lub w Twojej rodzinie występują choroby dziedziczne np. stawów
  • kiedy zaobserwujesz u swojego dziecka wady postawy
  • po narodzinach niemowlaka, aby przeprowadzić kontrolę stawów biodrowych

Ciężko jednoznacznie określić czy dyskomfort, jaki odczuwasz ma swoje podłoże w przebytym urazie, jest efektem kontuzji czy chorobą nabytą. Być może jest tylko wynikiem zmęczenia lub ostrzeżeniem przed poważniejszymi konsekwencjami. W takiej sytuacji tym bardziej odwiedź specjalistę, jakim jest ortopeda – wczesna diagnoza to dobry początek w leczeniu schorzeń. W Progress Clinic, której siedzibą jest Grodzisk Mazowiecki, możesz liczyć nie tylko na komfortową opiekę medyczną, ale przede wszystkim kompleksowe działania obejmujące profilaktykę, konsultacje oraz leczenie. Zapraszamy do kontaktu i umówienia wizyty także pacjentów z pobliskich miejscowości, takich jak Pruszków czy Milanówek.

Ortopeda dziecięcy

Ortopeda dziecięcy to główny specjalista, którego noworodki powinny odwiedzić zaraz po narodzinach. Zadaniem lekarza na tym etapie jest ocena struktur mięśniowych, stawów i całego szkieletu dziecka, tak, aby wykryte nieprawidłowości wrodzone, czy nabyte zostały w najwcześniejszym etapie skorygowane. Poważnym problemem wśród małych dzieci są wrodzone wady kręgosłupa, dysplazja stawów biodrowych, wady budowy mózgoczaszki, deformacje kończyn.

Do ortopedy dziecięcego trafiają również dzieci starsze i młodzież, u których nastąpiło uszkodzenie narządu ruchu. Częstymi urazami są: skręcenia kostki, problemy z kolanami i złamania. Rodzic wraz z dzieckiem powinien się zgłosić do specjalisty również wtedy, gdy wystąpią bóle kręgosłupa, bóle mięśni i ścięgien, czy podejrzenie wady postawy.

Ortopeda w prywatnej przychodni blisko Ciebie

W Progress Clinic mamy wielu bardzo dobrych specjalistów. Dzięki prywatnym wizytom mogą Państwo samodzielnie wybrać lekarza, a także termin wizyty w dogodnych godzinach. Czas oczekiwania na ortopedę prywatnie jest wówczas znacznie krótszy. Dużą dogodnością prywatnej opieki jest to, że nie potrzebują Państwo skierowania do Naszych specjalistów, a niewątpliwym atutem jest dostępność RTG, USG, rezonansu i tomografii na miejscu.