Ortopeda

Dr Piotr Modzelewski

Ortopeda, Ultrasonografista

Rezydent w Klinice Ortopedii i Traumatologii CSK MSWiA

Doktor wykonuje również USG Stawów Biodrowych u Noworodków w Klinice Położnictwa, Chorób Kobiecych i Ginekologii Onkologicznej
Pracuje również w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach na Oddziale Ortopedyczno-Urazowym

Zakres Usług

Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota
od 16:00
Informacje

Doktor Piotr Modzelewski specjalizuje się w wykonywaniu badań USG Bioderek u Noworodków. Obecnie pracuje w Centralnym Szpitalu Klinicznym Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Warszawie w Klinice Ortopedii i Traumatologii oraz w Klinice Położnictwa, Chorób Kobiecych i Ginekologii Onkologicznej.

Doktor ma bardzo dobre podejście do dzieci (sam jest ojcem małego Jasia). Cechuje go rzetelne podejście do Pacjenta. Jest dokładny i pełen energii. Stale poszerza zakres swojej wiedzy uczestnicząc w licznych konferencjach oraz kursach. Jest również autorem szeregu publikacji z zakresu ortopedii.

Konferencje i kongresy

• Kurs CMKP „Ultrasonografia stawów biodrowych u dzieci i niemowląt” 8-10 marca- Otwock
  • Forum Ortopedyczne ASPEN 5 listopada 2016- Warszawa (USG kolana dr Czyrny)
  • Knee and Ankle Current Concept 7-8 października 2016- Kraków
  • I Zjazd Polskiego Towarzystwa Artroskopowego 20-21 listopada 2016- Ożarów Mazowiecki
  • VII Konferencja Bone Academy 8-9 maja 2015 – Warszawa
  • Sympozjum „Złamania okołokrętarzowe” 25 stycznia 2015 – Białowieża
  • Konferencja „Knee Master 2014” 29 listopada 2015 – Warszawa
  • Kurs „Ultrasonografia narządu ruchu(stawy ramienny, biodrowy, kolanowy, skokowy)” 12-15 czerwca 2014 – Brodnica Śremska
  • Kurs „Badanie ultrasonograficzne i leczenie niemowlęcego stawu biodrowego wg prof. R. Grafa”, 8-12 marca 2014- Zakopane
  • VII Zjazd Naukowy Polskiego Towarzystwa Chirurgii Ręki, 11-12 października 2013- Łódź
  • Dni Ortopedyczne „100-lat Ortopedii Polskiej”, 21-22 czerwca 2013- Poznań
  • XXX Jubileuszowa Konferencja Naukowo- Szkoleniowa Ortopedów Wojska Polskiego,
  • 9- 11 maja 2013 – Jachranka
  • III Great Expectations, 19-20 kwietnia 2013- Serock
  • II Ogólnopolska Konferencja Naukowo- Szkoleniowa ” Anatomiczne i chirurgiczne leczenie patologii kręgosłupa i rdzenia kręgowego u dorosłych i dzieci”, 23-24 marca 2013- Warszawa
  • Interdyscyplinarna Studencka Konferencja Naukowa „Aktywność fizyczna na każdej recepcie”, 31 marca 2012- Warszawa

Nagrody i prace zaprezentowane

• I miejsce za pracę Treatment of Lateral Epicondylitis With Platelet-Rich Plasma. A. Korczakowska, P. Dudek, P. Modzelewski -18th International Student Scientific Conference for Students and Young Doctors, 22-24 kwiecień 2010- Gdańsk

• III miejsce za pracę Treatment of Lateral Epicondylitis With Platelet-Rich Plasma. A. Korczakowska, P. Dudek, P. Modzelewski – 6th Warsaw International Medical Congress, 7-9 Maj 2010- Warszawa
  • Wykład „Objawy i diagnostyka skoliozy” P. Modzelewski, A. Żukowska podczas II Ogólnopolskiej Konferencji Naukowo- Szkoleniowej ” Anatomiczne i chirurgiczne leczenie patologii kręgosłupa i rdzenia kręgowego u dorosłych i dzieci”, 23-24 marzec 2013- Warszawa
  • Wykład „Złamania atypowe okolicy podkrętarzowej i trzonu kości udowej powiązane z używaniem bisfosfonianów” P. Dudek, P. Modzelewski podczas Dni Ortopedycznych „100-lat Ortopedii Polskiej” 21-22 czerwiec 2013- Poznań
  • Wykład ” Czynniki ryzyka złamań okołoprotezowych stawu biodrowego w Klinice Orotpedii i Traumatologii CSK MSWiA” P. Modzelewski, J. Lorkowski, I.Kotela podczas sympozjum „Złamania okołoprotezowe stawu biodrowego. Diagnostyka. Zasady leczenia” 14-15 kwietnia 2016- Warszawa

Publikacje

• Rozdział „Skolioza- objawy i diagnostyka”. Modzelewski P, Żukowska A w II Ogólnopolska Konferencja Naukowo- Szkoleniowa „Anatomiczne i chirurgiczne leczenie patologii kręgosłupa i rdzenia kręgowego u dorosłych i dzieci”, 23-24 marca 2013, Warszawa, s. 80-87. Oficyna Wydawnicza Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, Warszawa ISBN 978-83-7637-253-2
  • Górski R, Żarek S, Modzelewski P, Dąbrowski F „Bilateral fatigue fractures of the bones of both crura ina a patient with history of abuse alcohol and psychoactive substances treated with Ilizarov external fixator apparatus”. Polish Orthopedics and Traumatology
  • Fijewski G, Szostakowski B, Górski R, Modzelewski P, Dudek P, Małdyk P „Złamania atypowe kości udowej w przebiegu przewlekłego leczenia bisfosfonianami” Ortopedia Traumatologia Rehabilitacja
  • Górski R, Żarek S, Modzelewski P, Małdyk P, Wiśniewski R,Górski R „Open Trimalleolar Fractures Treated with Ilizarov External Fixator” Ortopedia Truamatologia Rehabilitacja

Do ortopedy nie tylko w przypadku urazu

Nie wszystkie bóle związane z narządem ruchu możesz tłumaczyć przebytymi urazami czy chorobami wrodzonymi. Są one oczywistym wskazaniem do odwiedzenia lekarza specjalisty, jakim jest ortopeda, ale często mogą wynikać również z uszkodzeń nabytych w trakcie rozwoju. Dlatego ważne jest kontrolowanie prawidłowego funkcjonowania układu kostnego już od momentu narodzin dziecka, poprzez okres dojrzewania aż do osiągnięcia starszego wieku.

Jakie objawy powinny wzbudzić Twoją czujność? Kiedy potrzebny będzie Ci ortopeda, który przyjmuje w mieście Grodzisk?

• jeżeli doświadczyłeś urazu, wynikiem, którego jest silny ból lub obrzęk
  • kiedy odczuwasz uporczywe bóle kręgosłupa, które mogą być wynikiem zwyrodnień, dyskopatii czy rwy kulszowej
  • w przypadku uszkodzeń narządu ruchu i związanych z nimi bólów bioder, miednicy, karku, kolan, rąk
  • jeżeli cierpisz na wady wrodzone lub w Twojej rodzinie występują choroby dziedziczne np. stawów
  • kiedy zaobserwujesz u swojego dziecka wady postawy
  • po narodzinach niemowlaka, aby przeprowadzić kontrolę stawów biodrowych

Ciężko jednoznacznie określić czy dyskomfort, jaki odczuwasz ma swoje podłoże w przebytym urazie, jest efektem kontuzji czy chorobą nabytą. Być może jest tylko wynikiem zmęczenia lub ostrzeżeniem przed poważniejszymi konsekwencjami. W takiej sytuacji tym bardziej odwiedź specjalistę, jakim jest ortopeda – wczesna diagnoza to dobry początek w leczeniu schorzeń. W Progress Clinic, której siedzibą jest Grodzisk Mazowiecki, możesz liczyć nie tylko na komfortową opiekę medyczną, ale przede wszystkim kompleksowe działania obejmujące profilaktykę, konsultacje oraz leczenie. Zapraszamy do kontaktu i umówienia wizyty także pacjentów z pobliskich miejscowości, takich jak Pruszków czy Milanówek.