Grodzisk Mazowiecki ul. Okrężna 51 22 888 55 55
Zaznacz stronę

Nasze Wartości

Nasza Misja

 

Zawsze wierzyliśmy, że możliwe jest stworzenie w Polsce Przychodni Medycznej, która standardami obsługi, wystrojem, wyposażeniem oraz poziomem lekarzy będzie konkurować z najlepszymi placówkami w Europie i na Świecie. Uważamy, że Pacjent musi poczuć, że czasy standardowych, państwowych przychodni dobiegły końca. Naszym zdaniem każdy pacjent powinien mieć dostęp do nowoczesnych i przetestowanych metod leczenia, szerokiego zakresu badań oraz wielu starannie wybranych Specjalistów. Właśnie dlatego powstała Przychodnia Progress Clinic. 

Od zawsze czuliśmy, że musimy to zrobić!

Kierownictwo Przychodni Progress Clinic 

 

Wartości w Progress Clinic

 

Solidarity

Przychodnia Progress Clinic powstała na solidnym podłożu. Została stworzona przy współpracy doświadczonych Lekarzy ze Specjalistą Zarządzania Jakością. Dało to podw­­aliny do ustanowienia Głównych Zasad Progress Clinic.

  • Dać jak najwyższą jakość, w cenie na rynkowym poziomie.

  • Pacjent jest najważniejszy. Nie tylko jego Zdrowie, ale również jego osoba oraz jego czas. Każdy Lekarz musi przejść Autorski Specjalny System Rekrutacji.

  • Progress Clinic stawia nie tylko na Leczenie. Drugą ważną wartością dla nas jest Profilaktyka Zdrowia. Tylko połączenie obu tych działań może skutkować długoterminowym Zdrowiem u naszych Pacjentów.

  • Personel w Progress Clinic nieustannie się doskonali. To my wyznaczamy standardy obsługi Pacjenta.

  • Sprzęt w Progress Clinic jest na najwyższym europejskim poziomie. Dzięki temu nasi Lekarze Specjaliści trafnie stawiają diagnozy.

  • Słuchamy głosu naszych Pacjentów, szczególnie tych negatywnych. Dzięki temu możemy polepszać standardy leczenia i obsługi.

 

System Zarządzania Jakością

 

nasze wartości 2
W Progress Clinic prowadzimy System Zarządzania Jakością (SZJ). Opieramy się na dorobku takich systemów jak TQM, ISO oraz KAIZEN. Są to systemy zarządzania wykorzystywane przez największe firmy w Europie, USA, Japonii. Nasi menedżerowie są specjalistami w tym zakresie. To Progress Clinic wyznacza standardy.

 

Nigdy nie mylimy się 2 razy

 

Business seminar

Prawdą jest, że każdemu zdarzają się wpadki. My rozwiązujemy problem systemowo.
Problem identyfikujemy, a następnie wprowadzamy zmianę w procedurze lub tworzymy nową instrukcję dla Personelu. Następnie szkolimy naszych Pracowników z każdej zaistniałej zmiany. Na tym, w skrócie, polega System Zarządzania Jakością. 

 

Słuchamy Państwa uwag

 

nasze wartości 4
Wiemy, że nie każdy Pacjent, który ma uwagę, zgłosi ją bezpośrednio naszemu Personelowi.
W naszej poczekalni są anonimowe ankiety dla Pacjentów. Bardzo prosimy o konstruktywne słowo krytyki. Tylko w taki sposób możemy wciąż polepszać się dla Państwa.

 

Gwarancja satysfakcji

 

nasze wartości 5
Ciągle się doskonalimy. Dlatego gwarantujemy Państwu, że odpowiemy na każdy zgłoszony do nas problem.