Stomatologia Progress Clinic

Stomatologia

Lekarz stomatolog – Progress Clinic

stomatolog Grodzisk MazowieckiStomatologia zajmuje się przede wszystkim diagnostyką oraz leczeniem wszelkich zmian i chorób związanych z zębami, przyzębiem oraz jamą ustną. Stomatolog zajmuje się również profilaktyką, a wizyta u tego specjalisty powinna być odbywana regularnie – przynajmniej raz do roku.

Stomatologia zachowawcza jest najbardziej popularnym działem stomatologii. Obejmuje ona zabiegi mające na celu usunięcie wszelkich zmian chorobowych zachodzących w zębach oraz ich odbudowę. Próchnicy można zapobiegać – informacji na ten temat udzieli dentysta na wizycie kontrolnej. Jednak, jeżeli już doszło do jej powstania – należy ją skutecznie leczyć. W przypadku niewielkich zmian próchniczych możliwe jest usunięcie zainfekowanej zmiany i założenie tak zwanej plomby. W przypadku zaawansowanych zmian próchniczych nasi specjaliści dokonują leczenia – najczęściej jest to leczenie kanałowe polegające na usunięciu chorej miazgi, oczyszczeniu zęba, a następnie wypełnieniu go pastą stomatologiczną i założeniu wypełnienia właściwego.

Lekarz dentysta – wykonywane badania

Lekarz stomatolog przyjmuje najczęściej pacjentów, którzy uskarżają się na ból lub nadwrażliwość zębów. Nadwrażliwość może pojawiać się po zetknięciu z zimnymi i gorącymi napojami, jak również słodkimi i kwaśnymi potrawami. Podstawowe badanie, które przeprowadzane jest w Progress Clinic, obejmuje wywiad z lekarzem oraz ocenę stanu uzębienia pacjenta (zębów, błon śluzowych, dziąseł, łuków zębowych) za pomocą specjalnych narzędzi. Niezwykle pomocne w ocenie stanu uzębienia pacjenta jest zdjęcie RTG. Zdjęcie może obejmować jeden ząb lub całą panoramę uzębienia (pantomogram). Głównymi wskazaniami do wykonania zdjęcia panoramicznego jest szeroko rozwinięta próchnica u pacjenta, konieczność przeprowadzenia leczenia kanałowego, choroby przyzębia czy zabieg usunięcia ósemek.

Nasi specjaliści przyjmują w naszej placówce mieszczącej się pod Warszawą w miejscowości Grodzisk Mazowiecki (dojazd z dzielnic stolicy, czy miejscowości takich jak Milanówek, Pruszków oraz innych jest bardzo prosty). Zachęcamy do umówienia wizyty u naszych dentystów drogą telefoniczną, mailową lub za pośrednictwem specjalnego przycisku znajdującego się na naszej stronie internetowej.