Gwarancja Progress Clinic

Dermatolog w Grodzisku Mazowieckim

Zmiany skórne to dzisiaj częsty problem dorosłych i dzieci. Odwiedzając dermatologa, szukają oni pomocy w walce z uporczywym swędzeniem, pieczeniem, krwawieniem, podrażnieniami i innymi dolegliwościami. Większość z nich nie tylko znacznie zmniejsza komfort życia, ale też nieestetycznie wygląda. Na szczęście współczesne osiągnięcia medycyny pozwalają na zwalczanie przyczyn, a także objawów chorób skóry. Do najczęstszych należą alergie, trądzik, łuszczyca, egzema, łupież, rumień, znamiona barwnikowe. Dermatolog rozpoznaje je i na podstawie wywiadu z pacjentem stawia diagnozę. Często w terapii proponuje korzystanie z preparatów, których skład jest opracowywany specjalnie z myślą o danej osobie i jej problemie. Takie maści i kremy są robione prywatnie, zamawiane w aptece na receptę. Inną opcją leczenie (w zależności od problemu i jego skali) jest poddanie się zabiegowi laserowemu. Dermatolog może też zalecić zmianę nawyków żywieniowych (po konsultacji z dietetykiem) czy zlecić dodatkowe badania krwi.

Dermatolog dziecięcy

Specjalizacją naszego lekarza jest nie tylko dermatologia dorosłych, ale też dzieci i młodzieży. Niestety u najmłodszych pacjentów coraz częściej pojawiają się problemy skórne takie jak atopowe zapalenie skóry. Im szybciej rozpozna je dermatolog dziecięcy, tym większa szansa na skuteczne zaleczenie zmian i załagodzenie swędzenia.

Nasz dermatolog dziecięcy przyjmuje prywatnie w klinice w Grodzisku Mazowieckim. Pacjentami są osoby z okolic, w tym ze stolicy czy z Milanówka lub Pruszkowa. Umówienie wizyty jest możliwe drogą telefoniczną.