Select Page

pediatra

Dr Anna Wolniewicz

Specjalista Chorób Dziecięcych

Dr Wolniewicz zajmuje się diagnostyką i leczeniem dzieci od pierwszych dni życia dziecka do okresu dorosłości.

Zakres Usług

Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota
      od 16:00
Informacje

Ukończyłam I wydział lekarski Akademii Medycznej w Warszawie w 1998 r. Po odbyciu stażu podyplomowego podjęłam pracę w szpitalu klinicznym MSWiA w Warszawie na Oddziale Chorób Dziecięcych i Noworodkowych, gdzie ukończyłam specjalizację i otrzymałam tytuł specjalisty chorób dziecięcych .W latach 2011-2021 byłam związana zawodowo ze szpitalem w Piasecznie na stanowisku Ordynatora Oddziału Pediatrii.
Zajmuje się diagnostyką i leczeniem dzieci od pierwszych dni życia do okresu dorosłości.Ponadto obecnie doskonalę umiejętności w zakresie diagnostyki obrazowej u dzieci.

Pediatra –  Grodzisk Mazowiecki i okolice

Pediatra to lekarz specjalista, posiadający wiedzę z zakresu pediatrii, który zajmuje się chorobami u najmłodszych pacjentów. Ponadto diagnozuje oraz zleca badania dzieciom, oraz młodzieży do 18 roku życia. Pediatra jest zatem lekarzem o szerokiej specjalizacji – wszystko po to, aby trafnie i szybko diagnozować choroby u młodych pacjentów.

Pediatra – czym się zajmuje?

Pediatra zajmuje się przede wszystkim diagnostyką chorób u dzieci oraz leczeniem zdiagnozowanych przypadłości. Lekarz czuwa nad prawidłowym rozwojem u dziecka poprzez zlecanie badań okresowych oraz szczepień ochronnych. Udziela niezbędnych informacji rodzicom – dotyczących odpowiedniej opieki nad niemowlęciem oraz profilaktyki związanej w wyniku zdiagnozowanej choroby.

Do lekarza pediatry należy udać się zawsze, kiedy występują niepokojące objawy chorobowe u dziecka. W szczególności, kiedy rodzic zaobserwuje:

• podwyższoną temperaturę,
  • nadmierną płaczliwość dziecka,
  • nadmierną senność czy osowiałość dziecka,
  • brak reakcji dziecka na bodźce zewnętrzne takie jak głos, mimika czy gesty,
  • pojawienie się zmian naskórnych czy wysypki,
  • problemy z ssaniem piersi lub smoczka,
  • nadmierne ślinienie się,
  • nadpobudliwość,
  • opóźniony rozwój ruchowy.

Zapraszamy do naszej placówki mieszczącej się w miejscowości Grodzisk Mazowiecki, pod Warszawą.  Dojazd ze stolicy i miejscowości takich jak Milanówek, Pruszków jest bardzo prosty.

Zachęcamy także do skorzystania z usług innych specjalistów takich jak: psycholog czy logopeda.