Select Page

Pediatra

W przygotowaniu.

Pediatra –  Grodzisk Mazowiecki i okolice

Pediatra to lekarz specjalista, posiadający wiedzę z zakresu pediatrii, który zajmuje się chorobami u najmłodszych pacjentów. Ponadto diagnozuje oraz zleca badania dzieciom, oraz młodzieży do 18 roku życia. Pediatra jest zatem lekarzem o szerokiej specjalizacji – wszystko po to, aby trafnie i szybko diagnozować choroby u młodych pacjentów.

Pediatra – czym się zajmuje?

Pediatra zajmuje się przede wszystkim diagnostyką chorób u dzieci oraz leczeniem zdiagnozowanych przypadłości. Lekarz czuwa nad prawidłowym rozwojem u dziecka poprzez zlecanie badań okresowych oraz szczepień ochronnych. Udziela niezbędnych informacji rodzicom – dotyczących odpowiedniej opieki nad niemowlęciem oraz profilaktyki związanej w wyniku zdiagnozowanej choroby.

Do lekarza pediatry należy udać się zawsze, kiedy występują niepokojące objawy chorobowe u dziecka. W szczególności, kiedy rodzic zaobserwuje:

• podwyższoną temperaturę,
  • nadmierną płaczliwość dziecka,
  • nadmierną senność czy osowiałość dziecka,
  • brak reakcji dziecka na bodźce zewnętrzne takie jak głos, mimika czy gesty,
  • pojawienie się zmian naskórnych czy wysypki,
  • problemy z ssaniem piersi lub smoczka,
  • nadmierne ślinienie się,
  • nadpobudliwość,
  • opóźniony rozwój ruchowy.

Zapraszamy do naszej placówki mieszczącej się w miejscowości Grodzisk Mazowiecki, pod Warszawą.  Dojazd ze stolicy i miejscowości takich jak Milanówek, Pruszków jest bardzo prosty.

Zachęcamy także do skorzystania z usług innych specjalistów takich jak: psycholog czy logopeda.