CO TO JEST OPADAJĄCA POWIEKA?

Jest to schorzenie spowodowane utratą właściwości elastycznych cienkiej skóry na powiece. Skutkiem tego procesu jest zjawisko „zwisania” nadmiaru skóry na górnej powiece. Przyczyny opadania powieki górnej mogą być również wrodzone np. zaburzenia rozwoju lub funkcji mięśnia dźwigającego powiekę, a także nabyte np. urazy, blizny czy nieprawidłowe unerwienie.

CO POWODUJE OPADAJĄCA POWIEKA?

W zaawansowanych przypadkach może spowodować ograniczenie pola widzenia.

OPADAJĄCA POWIEKA MOŻE PRZYCZYNIAĆ SIĘ DO:

PROBLEMU Z MRUGANIEM

ZMĘCZENIA OCZU

TRUDNOŚCI W ZAMKNIĘCIU CHOREGO OKA

Żarówka

Mamy na to rozwiązanie!

W Przychodni Progress Clinic zabiegi plastyki powiek wykonywane są w warunkach ambulatoryjnych w znieczuleniu miejscowym zarówno u kobiet jak i u mężczyzn. Przed zabiegiem wymagana jest konsultacja z chirurgiem plastycznym. Sam zabieg trwa od 1 do 2 godzin, po czym pacjent może wrócić do domu.

Kto przeprowadzi zabieg?

Zabieg wykona zespół chirurgiczny składający się ze specjalisty chirurgii plastycznej oraz
dziecięcej dr n. med. Joannę Jutkiewicz-Sypniewską, specjalisty chirurgii ogólnej
dr Jacka Bieńkowskiego oraz pielęgniarki chirurgicznej Soni Skoczkowskiej.

Droga pacjenta

KONTAKT Z NASZĄ REJESTRACJĄ

KOSULTACJA Z LEKARZEM

UMÓWIENIE TERMINU ZABIEGU

ZABIEG

REKONWA- LESCENCJA PO ZABIEGU

PACJENT WYLECZONY

Gwarancja Progress Clinic

Jak się przygotować do zabiegu?

Podczas konsultacji lekarz zakwalifikuje Cię do zabiegu i otrzymasz od niego wszystkie potrzebne informacje.

Jakich efektów
możesz się spodziewać?

• Wygląd powieki się poprawi
  • Zniknie zmęczony wyraz twarzy spowodowany opadającą powieką
  • Nabierzesz pewności siebie – oczy będą bardziej symetryczne

FAQ – najczęściej pytacie o:

Czy zabieg boli?

Zabieg wykonuje się w znieczuleniu miejscowym. Sam zabieg nie boli, ale podanie znieczulenia może być nieprzyjemne. Jeżeli po zabiegu wystąpią dolegliwości bólowe lekarz może zlecić stosowanie doustnych leków przeciwbólowych.

Jaką mam pewność, że zabieg zostanie dobrze przeprowadzony?

W Przychodni Progress Clinic każdy lekarz musiał przejść przez nasz Autorski System Rekrutacji Lekarzy. Chirurdzy którzy się Tobą zajmą mają za sobą wiele przeprowadzonych tego typu zabiegów. Dobiorą odpowiednie nici, igły oraz rodzaj cięcia i szycia, aby blizna była jak najmniej widoczna.

Ile to zajmie?

Podczas konsultacji zostaniesz zakwalifikowany do zabiegu i umówisz się z lekarzem na dogodny dla Ciebie termin. Zabieg trwa od 1 do 2 godzin i będziesz mógł wrócić do domu. Po 7 dniach szwy zostaną zdjęte.