Reumatolog

Dr Ewa Siwek

Specjalista Reumatolog

Choroby Wewnętrzne

Uciążliwy reumatyzm, z którym można walczyć

Bóle mięśni i stawów, które mogą zwiastować poważniejsze schorzenia reumatologiczne nie dotyczą tylko osób starszych. Jeżeli odczuwasz nieprzyjemne dolegliwości wynikające z obrzęków, dotkliwego bólu stawów lub zauważyłeś problemy z poruszaniem się, z pomocą pospieszy Ci lekarz reumatolog.

Nie bagatelizuj żadnych objawów, które już w młodym wieku mogą sygnalizować różnego rodzaju choroby. Do najpopularniejszych, wymagających leczenia reumatologicznego zaliczamy:

• zapalenie stawów i kręgosłupa
  • zwyrodnienia stawów
  • toczeń
  • rwę barkową
  • chorobę Raynauda
  • sarkoidozę
  • dnę moczanową
  • fibromialgię
  • polimialgię reumatyczną

Nasz reumatolog przeprowadzi skrupulatny wywiad – szereg zadanych przez niego pytań pomoże ustalić skalę problemu, jej podłoże (bardzo często genetyczne), postawić diagnozę i opracować plan skutecznego leczenia. Jeżeli dokuczają Ci zaczerwienienia, wysypki, obrzęki w okolicach stawów, odczuwasz ograniczoną ruchomość lub cierpisz na bóle, które nie mijają w wyniku brania leków, umów spotkanie z naszym specjalistą. Oprócz konsultacji, w naszej przychodni w miejscowości Grodzisk Mazowiecki, reumatolog udzieli pomocy doraźnej w formie blokady przeciwzapalnej lub zakwalifikuje chorego do hospitalizacji czy fizykoterapii.