Reumatolog

Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota
od 17:00
Informacje

Pani Doktor Ewa Siwek posiada Specjalizację z Chorób Wewnętrznych (I st.) oraz z Reumatologii (II st.). Jest Lekarzem, który poważnie podchodzi do problemu Pacjenta.
Pacjenci udający się na Konsultację Pierwszorazową u Pani Doktor proszeni są o dostarczenie całej historii choroby. Ułatwi to Diagnozę i dalsze Leczenie.

Uciążliwy reumatyzm, z którym można walczyć

Bóle mięśni i stawów, które mogą zwiastować poważniejsze schorzenia reumatologiczne nie dotyczą tylko osób starszych. Jeżeli odczuwasz nieprzyjemne dolegliwości wynikające z obrzęków, dotkliwego bólu stawów lub zauważyłeś problemy z poruszaniem się, z pomocą pospieszy Ci lekarz reumatolog.

Reumatolodzy z naszej placówki zajmują się diagnostyką, jak również leczą i prowadzą działania profilaktyczne mające na celu zapobieganie problemom reumatycznym kości, stawów oraz chorobom zapalnym tkanki łącznej. Reumatologia, mimo wielu krążących mitów, nie jest specjalizacją, która pomaga wyłącznie osobom w podeszłym wieku. Bardzo często młode osoby udające się do reumatologa uskarżają się także na bardzo silne dolegliwości bólowe.

Nie bagatelizuj żadnych objawów, które już w młodym wieku mogą sygnalizować różnego rodzaju choroby. Do najpopularniejszych, wymagających leczenia reumatologicznego zaliczamy:

• zapalenie stawów i kręgosłupa
  • zwyrodnienia stawów
  • toczeń
  • rwę barkową
  • chorobę Raynauda
  • sarkoidozę
  • dnę moczanową
  • fibromialgię
  • polimialgię reumatyczną

Nasz reumatolog przeprowadzi skrupulatny wywiad – szereg zadanych przez niego pytań pomoże ustalić skalę problemu, jej podłoże (bardzo często genetyczne), postawić diagnozę i opracować plan skutecznego leczenia. Jeżeli dokuczają Ci zaczerwienienia, wysypki, obrzęki w okolicach stawów, odczuwasz ograniczoną ruchomość lub cierpisz na bóle, które nie mijają w wyniku brania leków, umów spotkanie z naszym specjalistą. Oprócz konsultacji, w naszej przychodni w miejscowości Grodzisk Mazowiecki ( okolice miejscowości: Milanówek, Pruszków), reumatolog udzieli pomocy doraźnej w formie blokady przeciwzapalnej lub zakwalifikuje chorego do hospitalizacji czy fizykoterapii.

Wizytę reumatologa można umówić telefonicznie, mailowo lub za pośrednictwem specjalnego odnośnika, który znajduje się przy każdym specjaliście na naszej stronie internetowej. Dodatkowo zachęcamy do skorzystania z usług pozostałych specjalistów naszej kliniki, są to między innymi: neurolog, internista czy psycholog.