Reumatolog

Dr Marek Krogulec

Specjalista Reumatologii,

Choroby Wewnętrzne

Dr Marek Krogulec przeprowadza konsultacje kwalifikujące do Darmowej Terapii Lekami Biologicznymi w ramach Programu Badań Klinicznych.
Ordynator Oddziału Reumatologii w Centrum Zdrowia Mazowsza Zachodniego w Żyrardowie.
Prowadzi działalność badawczą z zakresu Reumatologii – Program Leczenia Biologicznego.

Zakres Usług

Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota
od 18:00
Informacje

Dr Marek Krogulec jest wybitną postacią w środowisku medycznym. Specjalizuje się on w diagnozowaniu oraz leczeniu trudnych Schorzeń Reumatologicznych.

Doktor jest Ordynatorem Oddziału Reumatologii w Szpitalu w Żyrardowie, gdzie oprócz konsultowania Pacjentów prowadzi badania nad skutecznością Programu Leczenia Biologicznego.

Pacjenci zakwalifikowani do Programu mają możliwość skorzystania z bezpłatnego leczenia.

Program obejmuje schorzenia:

• Łuszczycowe Zapalenie Stawów
  • Toczeń Rumieniowaty Układowy
  • Zesztywniające Zapalenie Stawów Kręgosłupa
  • Choroba Zwyrodnieniowa Stawów

Dr Marek Krogulec ukończył Akademię Medyczną w Warszawie w 1990 roku. Pierwszy stopień specjalizacji z zakresu Chorób Wewnętrznych zdobył w 1995 roku, a 4 lata później otrzymał II stopień specjalizacji zakresu Reumatologii.

Uczestniczył w wielu badaniach klinicznych: w Instytucie Reumatologii jako współbadacz, natomiast w Szpitalu w Żyrardowie oraz NZOZ Lecznicy Mak-Med w Nadarzynie jako główny Badacz.

Jest Autorem oraz Współautorem licznych prac naukowych wygłoszonych na Kongresach Naukowych oraz opublikowanych w Periodykach Medycznych.

Przykładowe Publikacje:

P.Emery, M.Hammoudeh, O.FitzGerald, B.Combe, E.Martin-Mola, M.H.Buch, M.Krogulec, T.Williams, S.Gaylord, R.Pedersen, J.Bukowski, and B.Vlahos: Sustained Remission with Etanercept Tapering in Early Rheumatoid Arthritis; The New England Journal of Medicine 371;19 November 6, 2014.
M.C.Genovese, J.Kremer, O.Zamani, C.Ludivico, M.Krogulec, Li Xie, S.D.Beattie, A.E.Koch, T.E.Cardillo, T.P.Rooney, W.L.Macias, S.deBono, D.E.Schlichting and J.S.Smolen: Baricitinib in Patients with Refractory Rheumatoid Arthritis; The New England Journal of Medicine 374;13 March 31, 2016.

dr Ewa Siwek reumatolog224

Środa Czwartek Piątek Sobota
od 17:00
Informacje

Pani Doktor Ewa Siwek posiada Specjalizację z Chorób Wewnętrznych (I st.) oraz z Reumatologii (II st.). Jest Lekarzem, który poważnie podchodzi do problemu Pacjenta.
Pacjenci udający się na Konsultację Pierwszorazową u Pani Doktor proszeni są o dostarczenie całej historii choroby. Ułatwi to Diagnozę i dalsze Leczenie.

Uciążliwy reumatyzm, z którym można walczyć

Bóle mięśni i stawów, które mogą zwiastować poważniejsze schorzenia reumatologiczne nie dotyczą tylko osób starszych. Jeżeli odczuwasz nieprzyjemne dolegliwości wynikające z obrzęków, dotkliwego bólu stawów lub zauważyłeś problemy z poruszaniem się, z pomocą pospieszy Ci lekarz reumatolog.

Nie bagatelizuj żadnych objawów, które już w młodym wieku mogą sygnalizować różnego rodzaju choroby. Do najpopularniejszych, wymagających leczenia reumatologicznego zaliczamy:

• zapalenie stawów i kręgosłupa
  • zwyrodnienia stawów
  • toczeń
  • rwę barkową
  • chorobę Raynauda
  • sarkoidozę
  • dnę moczanową
  • fibromialgię
  • polimialgię reumatyczną

Nasz reumatolog przeprowadzi skrupulatny wywiad – szereg zadanych przez niego pytań pomoże ustalić skalę problemu, jej podłoże (bardzo często genetyczne), postawić diagnozę i opracować plan skutecznego leczenia. Jeżeli dokuczają Ci zaczerwienienia, wysypki, obrzęki w okolicach stawów, odczuwasz ograniczoną ruchomość lub cierpisz na bóle, które nie mijają w wyniku brania leków, umów spotkanie z naszym specjalistą. Oprócz konsultacji, w naszej przychodni w miejscowości Grodzisk Mazowiecki, reumatolog udzieli pomocy doraźnej w formie blokady przeciwzapalnej lub zakwalifikuje chorego do hospitalizacji czy fizykoterapii.