Select Page

Zabiegi Ortopedyczne

W Przychodni Progress Clinic poszerzyliśmy naszą ofertę o wykonywanie Zabiegów Ortopedycznych. Nasz gabinet zabiegowy jest przystosowany i wyposażony w sprzęt i urządzenia, które dają Państwu gwarancję, że każdy Pacjent będzie obsłużony według restrykcyjnych wymagań sanitarnych. Zabiegi wykonują Ortopeda dr Piotr Modzelewski oraz Specjalista Chirurg dr n. med. Joanna Jutkiewicz-Sypniewska.

Iniekcja Dostawowa z Kwasu Hialuronowego – Wiskosuplementacja

Conceptual human pain anatomy

Wiskosuplementacja to leczenie zwyrodnienia stawów, polegające na podanie dostawowe Kwasu Hialuronowego. Skutkuje to wzrostem elastyczności oraz lepkości płynu stawowego. Zabieg zwiększa również śliskość chrząstki stawowej. Poprawia się „smarowanie” stawu, co prowadzi bezpośrednio do zmniejszenia bólu oraz zwiększenia zakresu ruchu w stawie.

Zabieg praktycznie nie powoduje skutków ubocznych, a po zabiegu Pacjent od razu może wrócić do domu. Leczenie tą metodą wymaga podania w staw kilu zastrzyków w odpowiednich okresach. Przed zabiegiem konieczna jest Konsultacja z Ortopedą dr Piotrem Modzelewskim.

Cena: 300 zł

Zespół Cieśni Nadgarstka – zabieg

Zespół cieśni nadgarsta - zabieg

Dr n. med. Joanna Jutkiewicz – Sypniewska
Lek. med. Jacek Bieńkowski
Pielęgniarka chirurgiczna, instrumentariuszka Sonia Skoczkowska

Do zespołu cieśni nadgarstka dochodzi na skutek długotrwałego ucisku na nerw pośrodkowy w miejscu jego przebiegu przez tzw. kanał nadgarstka – wąską przestrzeń po dłoniowej stronie ręki. Przyczynami ucisku są najczęściej stany zapalne pochewek ścięgnistych oraz innych tkanek otaczających.

Najczęściej do tego schorzenia dochodzi z powodu przewlekłego urazu np. długotrwałej pracy przy komputerze.

Początkowe objawy zaobserwowane przez pacjenta to drętwienie i mrowienie palców, zwykle od kciuka do palca trzeciego.

Objawy najczęściej pojawiają się w nocy. Mogą również występować przy czynnościach wymagających zaginania nadgarstka jak np. kierowanie samochodem, mycie naczyń czy właśnie pracy przy komputerze.
W stanach zaawansowanych dochodzi też do zaniku mięśni kłębu , trudności prawidłowego chwytu czy braku możliwości ścisku ręki w pięść. Zmniejsza się precyzja wykonywanych czynności. Często przedmioty wypadają z ręki.

Im wcześniej uda się zdiagnozować schorzenie i rozpocząć leczenie tym mniejsze jest ryzyko nieodwracalnego uszkodzeni nerwu pośrodkowego. W początkowym etapie choroby można zalecać zabiegi fizjoterapeutyczne i nakładać specjalne gipsowe łuski, następnym jest już tylko leczenie chirurgiczne.

W przychodni Progress Clinic zabieg wykonywany jest w warunkach ambulatorium przez specjalistę chirurgii plastycznej oraz dziecięcej dr n. med. Joannę Jutkiewicz – Sypniewską w zespole z pielęgniarką chirurgiczną, instrumentariuszką Sonią Skoczkowską. Zabieg wykonywany jest w znieczuleniu miejscowym z niewielkiego nacięcia po dłoniowej stronie nadgarstka. Czas trwania zabiegu wynosi około 30 minut, po zabiegu pacjent o własnych siłach może opuścić przychodnię i wrócić do domu.

W przypadku podejrzenia tego schorzenia wymagana jest konsultacja z dr n. med. Joanna Jutkiewicz – Sypniewską w przychodni Progress Clinic , która po badaniu oceni możliwości leczenia . Przed przystąpieniem do zabiegu pacjent otrzyma komplet informacji na temat przygotowania do zabiegu i wymaganych badań.

Po zabiegu.

Pacjentom szwy usuwane są w 10 dobie od dnia zabiegu. Wskazane są też ćwiczenia usprawniające według zaleceń lekarza, a w razie dolegliwości bólowych stosowanie doustnych leków przeciwbólowych.

Cennik:

Zespół cieśni nadgarstka – zabieg 3000,00 – 3500,00 zł